0
0
  • طراحی سایـتویــژه
  • دیجیتال مارکتیـنگ
  • گـرافیـک و برنـدینـگ
  • ارتباط با ما

فروش آنلاین کالا و خدمات

تجارت الکترونیک

برای فروش محصول در اینترنت راه‌های مختلفی وجود دارد که بهترین آنها راه اندازی فروشگاه اینترنتی مخصوص شما برای فروش کالاها یا خدمات شما می باشد.

بهترین راه برای فروش آنلاین محصول یا خدمات، راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی است. با راه‌اندازی یک فروشگاه در اینترنت می‌توانید برای محصولات خود یک کانال فروش ثابت داشته باشید. هر محصولی که می‌خواهید، با هر قیمتی را وارد کنید و همچنین با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال فروش محصولات خود را افزایش دهید. با اینکه ایجاد یک فروشگاه در اینترنت بهترین راه است اما مشکلاتی نیز دارد. شما باید از پس بخش‌های فنی آن نیز بر بیایید. یعنی بتوانید در اینترنت با خرید هاست و دامنه، وب‌سایت خود را راه اندازی کرده و محصولات را درون آن قرار دهید.البته به لطف خدمات تجارت الکترونیک مایکروسرویس نیازی نیست اطلاعات فنی خاضی داشته باشید ، تمام موارد مورد نیاز فروشگاه اینترنتی شما از صفر تا صد توسط تیم حرفه ای مایکروسرویس طراحی و اجرا خواهد شد، در زیر مزایا و معایب داشتن فروشگاه اینترنتی اختصاصی را بررسی می کنیم :

مزایا:

اعتبار داشتن و رسمی بودن

از مهم‌ترین مزایا داشتن فروشگاه اینترنتی، رسمی بودن آن است. امروزه در ایران با وجود شکل گرفتن انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و همچنین ارائه نماد اعتماد الکترونیک از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت، یک نوع اعتبار به این مدل از کسب و کار بخشیده شده است و شما نیز می‌‌توانید در یک محیط رسمی شروع به فروش محصولات خود کنید.

خودتان صاحب کسب و کار هستید و درآمد مستقیم دارید

از دیگر مزایا داشتن فروشگاه اینترنتی می‌توان به مستقل بودن آن اشاره کرد. وقتی شما یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید و به‌خوبی روی آن کار کرده و آن را به درآمد برسانید به این معنی است که خودتان صاحب کسب و کار بوده و رییس خودتان هستید. هر طرح و برنامه‌ای داشتید را می‌توانید پیاده کنید. هر موقع که دلتان می‌خواهد، مطلب و توضیحات برای محصولات نوشته و فعالیت داشته باشید. همچنین درآمد حاصل از فروش کاملا مستقیم به حساب بانکی شما واریز می‌شود و از این بابت هم دغدغه‌ایی نخواهید داشت.

امکان رشد و گسترش کسب و کار

داشتن یک فروشگاه اینترنتی به شما کمک می‌کند در هر زمانی که خواستید، کار را گسترش داده و درآمد خود را بیشتر کنید. مدل عملی این عنوان به این صورت است که شما پس از تامین کردن و فروش یک دسته خاص از محصول، می‌توانید دسته‌بندی‌های موضوعی مرتبط دیگری را نیز پوشش داده و آنها را هم در سایت به فروش برسانید. به این صورت هر زمان که در یک دسته به فروش قابل قبولی رسیدید می‌توانید با اضافه کرده دسته‌بندی و همچنین استفاده از تکنیک‌های کد تخفیف و فروش‌های فصلی کسب و کار خود را گسترش دهید.

معایب:  

به نتیجه رساندن یک فروشگاه اینترنتی زمان‌بر است

وقتی تصمیم می‌گیرد که به صورت آنلاین فعالیت کنید، نباید انتظار داشته باشید، یکی دو روزه می‌توان به درآمد رسید. مراحل رشد یک کسب و کار اینترنتی باید قدم به قدم طی شود. در روز‌های اول شما باید بر روی قسمت‌های فنی و مدیریتی کار کنید و سپس به فکر طراحی و طرح‌های گرافیکی کار خود باشید. سپس با تولید محتوا و افزودن محصولات، کاربر از گوگل بدست آورید و سپس با تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال آنها را تبدیل به مشتری کنید. این مراحل در مقیاس کوچک‌تر در ماه‌های اولیه قابل انجام است اما برای اینکه به یک فروش و درآمد قابل قبول برسید، حداقل یک تا دو سال باید به صورت مستمر بر روی فروشگاه خود کار کنید.

0

0