بهبود تجربه مشتری

بهبود تجربه مشتری

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

برای بهبود تجربه مشتری سرمایه گذاری کنید

بهبود تجربه مشتری جز اولویت های یک سایت حرفه ای است ، چرا که تضمین فروش  و مراجعه مجدد در گرو  تجربه ای ست که مشتری در سایت شما یا با محصولات و خدماتتان داشته است.

شرکت ها برای اینکه در میدان رقابت باقی بمانند، روی بهبود تجربه مشتری در سایت بیش از هر چیز سرمایه گذاری میکنند.

برای همین لازم است سایت شما نسبت به موضوع کسب و کارتان و انتظار مشتری ها، در بهترین حالت ممکن طراحی شود تا مشتری تجربه خوشایند و ساده ای در ارتباط با آن داشته باشد.

 

امکان گفتگوی آنلاین

باید سریعترین و ساده ترین راه برای مشتری وجود داشته باشد تا بتواند فیدبک یا سوال خود را برای شما ارسال کند.

وجود پشتیبان آنلاین و طراحی پنجره گفتگو به صورتی که مشتری به راحتی بتواند با آن ارتباط برقرار کند، روش بسیار خوبیست.

حتما باید در ساعاتی که اعلام کرده اید پاسخگو هستید، حداقل یک پشتیبان فعال، پاسخگوی مشتری باشد در غیر این صورت با ارسال پیام و عدم دریافت پاسخ از طرف شما، مشتری از سایت خارج خواهد شد یا با احتمال بسیار زیاد به روند کار خود در سایت شما پایان خواهد داد.

 

اهمیت به انتطارات مشتری

برای اینکه همیشه در صدر باقی بمانید، باید انتظار مشتری ها از محصول یا وب سایت شما  به درستی برآورده شود.

سطح انتظار هر مشتری با مشتری دیگر متفاوت است بنابراین باید طیف گسترده ای را در نظر بگیرید.

هدف سایت و محصولات یا خدمات خود را به صورت واضح لیست کنید، از طرفی خود را جای مشتری بگذارید و بررسی کنید که این سایت به خوبی توقع شما را برآورده میکند یا در حد متوسط و کمتر از آن عمل میکند.

فیدبک هایی که از مشتری های خود میگیرید را هم در این بررسی لحاظ کنید.

 

بهبود خدمات مشتری

چت زنده و استفاده از اتوماسیون، میتواند تا حد زیادی سرمایه شما را ذخیره کند اما اگر تمام امور مربوط به مشتری ها را به صورت اتوماسیون انجام دهید و مشتری نتواند ارتباطی با پرسنل شرکت یا کسب و کار شما داشته باشد، تاثیر منفی زیادی بر تجربه مشتری خواهد گذاشت.

بنابراین در روند کار با سایت، باید از اتوماسیون تا حدی استفاده شود که برای مشتری آزار دهنده نباشد.

طراحان ux  به خوبی میتوانند پیاده سازی های لازم را جهت بهبود تجربه مشتری ، انجام دهند.

 

 

شما یک منبع طلای UX در اختیار دارید!

وقتی مشتری مشکلی را به شما گزارش میکند، فرصت و موقعیت خوبی به شما داده است.

اطلاعات خام همیشه کاربردی نیستند. از طرفی هر گفتگویی که با مشتری ها دارید قرار نیست راه حل های جدید در ذهن شما ایجاد کند.

اما از معدود دفعاتی که اطلاعات به درستی از طرف مشتری به شما منتقل میشود، به عنوان فرصت طلایی برای ایجاد راه حلی برای بهبود تجربه مشتری، بهره ببرید.

این یک معامله برد-برد خواهد بود چرا که از طرفی مشتری خدمات لازم را دریافت کرده است و درک میکند که وقت گذاشته اید و صحبت هایش شنیده شده است و به طور مستقیم روی سایت، محصول یا خدمات موثر بوده است، همین نکته باعث میشود مشتری به کل مجموعه شما حس مثبتی پیدا کند.

از طرف دیگر، با اطلاعاتی که از گفتگو با مشتری کسب کرده اید، متوجه میشوید که راه بهبود محصول یا خدماتتان چیست.

 

 

طراحی تجربه کاربری را به متخصص بسپارید.

 

همین موارد به ظاهر کوچک یا ساده، آینده UI و UX وب سایت شما یا ویژگی های جدیدی که باید به آن اضافه شود را میتواند مشخص کند.

کافی ست آنها را به طور دقیق به طراح سایت خود منتقل کنید تا پیاده سازی صحیحی انجام شود.

 

 

در روند طراحی و بهبود تجربه مشتری، باید بدانید که یک شبه تحقق پیدا نخواهد کرد، روند آن زمان بر خواهد بود تا بتوان استانداردها و ایده ها را روی سایت پیاده سازی کرد و طی زمان بهترین نتیجه حاصل شود.

 

در مقاله دیگری وفاداری مشتری و ار تباط آن با طراحی UX را بررسی کرده ایم.

 

متخصصان ما در مایکروسرویس در تلاش هستند تا با تجربه های خود در پروژه های مختلف و استانداردهای روز دنیای وب، بهترین طراحی UX را در سریع ترین زمان برای سایت شما ارائه دهند یا با بهبود تجربه مشتری در سایت فعلی شما ، نیازها و انتظارهای مشتری را تا حد بالایی پوشش دهند. همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message message_box_color=”violet”]ما ضمن ارائه بالاترین کیفیت خدمات وب و پشتیبانی آن، بهترین و منعطف ترین تعرفه طراحی سایت، بهینه سازی ، و … را فراهم کرده ایم. رضایت شما، هدف ماست.[/vc_message][/vc_column][/vc_row]