0
0
  • طراحی سایـتویــژه
  • دیجیتال مارکتیـنگ
  • گـرافیـک و برنـدینـگ
  • ارتباط با ما

سئو کلاه سیاه چیست؟مفاهیم و تکنیک ها

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

سئو کلاه سیاه چیست؟ تکنیک های آن چیست؟

منظور از سئو کلاه سیاه، ترفندهایی ست که به کار بردن آنها باعث میشود، رتبه یک صفحه یا سایت در موتورهای جستجو به سرعت افزایش یابد.
اما در نهایت به دلیل اصولی نبودن روش های آن، در کوتاه مدت منجر به افت رتبه در موتورهای جستجو و حذف سایت از نتایج جستجو خواهد شد.

تکنیک های مورد استفاده در سئو کلاه سیاه، مخالف با قوانین موتورهای جستجو ست به همین دلیل وقتی موتور جستجو سایت یا صفحه ای را شناسایی  کند که از این تکنیک ها استفاده کرده است، سایت مورد نظر را از نتایج جستجو حذف میکند.

 

تکنیک های سئو کلاه سیاه

تکنیک های موجود در لیست زیر، به عنوان کلاه سیاه در نظر گرفته شده اند. اگر میخواهید در صدر نتایج جستجوی گوگل  و سایر موتورهای جستجو باقی بمانید، نباید از آنها در سایت خود استفاده کنید.

1.محتوای کپی شده

2.کامنت های اسپم

3.درج لینک های بی ارزش و غیر مرتبط با متن

4.استفاده بیش از حد از کلمه کلیدی در متن

5.لینک های مخفی

6.محتوای پنهان و غیر قابل مشاهده

7.ایجاد صفحه ها با محتوای تکراری در سایت

8.ریدایرکت به موضوع غیر مرتبط با متن

 

چرا نباید از سئو کلاه سیاه استفاده کنید؟

تکنیک های سئو کلاه سیاه میتواند منجر به حذف سایت شما از نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو شود.

ممکن با استفاده از سئو کلاه سیاه در مدت زمان کوتاهی،ترافیک قابل توجهی روانه سایت شما شود اما گوگل با الگوریتم هایی که روز به روز قوی تر میشود،این مورد را شناسایی کرده و رتبه و ترافیک سایت شما به شدت کاهش خواهد یافت.

 

 

آیا تکنیک های کلاه سیاه برای شما مناسب است؟

بستگی دارد ! آیا میخواهید بیزنسی با عمر طولانی ایجاد  کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، به هیچ وجه نباید از سئو کلاه سیاه استفاده کنید.
بلکه باید با روشهای اصولی و صحیح که موافق با قوانین موتورهای جستجو ست، به مرور زمان رتبه سایت خود را افزایش دهید.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message message_box_color=”violet”]ما در مایکروسرویس علاوه بر طراحی و توسعه وب ، با استفاده از تکنیک های اصولی سئو، رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو افزایش داده تا وب سایت شما در جستجوی کاربران برای کلید واژه های مرتبط با فعالیت کسب و کارتان، در صدر نتایج نمایش داده شود.[/vc_message][/vc_column][/vc_row]

0

0