0
0
  • طراحی سایـتویــژه
  • دیجیتال مارکتیـنگ
  • گـرافیـک و برنـدینـگ
  • ارتباط با ما

طرح بندي و تركيب (layout and composition)

[vc_row][vc_column][vc_column_text]براي اكثر توسعه دهندگان وب ، كه ما هم جزء آنها به حساب مي آييم ، ترسناكترين قسمت از پروسۀ طراحي آغاز كردن به طراحي يا به عبارتي ديگر زدن استارت است. براي لحظه اي تصور كنيد كه شما پشت ميزتان نشسته ايد با يك فنجان قهوه و كارت ويزيتتان معمولاً كارت ويزيت در مورد كمپاني شما و هويت كمپاني  با صداي بلند اطلاعات را به مراجعه كننده مي دهد و مي تواند به عنوان يك عنصري براي القاء كردن كيفيت كار شما به مشتري مورد استفاده قرار گيرد. به اين صورت كه اگر طراحي كارت جذاب باشد، نظر مشتري را به خودتان جلب مي كنيد.

خوشبختانه با نگاه به كارت ويزيت شركت مايكروسرويس، شما متوجه رنگ آميزي چشم نواز و جذاب اين كارت خواهيد شد، هنگامي كه مراجعه كننده اين كارت را مشاهده مي كند اولين سؤالي كه به زبان مي آورد اين است كه “آيا كارت را خودتان طراحي كرده ايد؟”

کارت ویزیت مایکروسرویس

مشتري با ديدن كارت ويزيت شركت ما جذب طراحي مي شود و گاهي درخواست طراحي كارت خودشان را از ما دارند.

به هر حال هيچ مسئله اي نيست كه آن خانم يا آقا چه مقدار استعداد و ذوق هنري دارد، او مي تواند با طراحي شما ارتباط برقرار كند طراحي مورد پسند او قرارگيرد تا كار بهتر پيش برود و به نظر زيبا بيايد.

تنها چيزي كه مورد نياز است يك مقدار تجربه و دانش كاري در مورد اصول پايه اي طرح بندي است. در ادامه در مورد اصول و پايه هاي ضروري در طراحي گرافيكي وب سايت ها صحبت خواهيم كرد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

0