0
0
  • طراحی سایـتویــژه
  • دیجیتال مارکتیـنگ
  • گـرافیـک و برنـدینـگ
  • ارتباط با ما

پنج روش برتر برای مشهور کردن سایت خود(قسمت اول)

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پنج روش برتر برای مشهور کردن سایت خود:(قسمت اول)

امروزه پیدا کردن سایت های جذاب جدید کار ساده ای در دنیای وب نیست.اگر شما وبسایت شخصی برای خودتان دارید،شما با دیگر سایت ها سروکار خواهید داشت.نحوه تبلیغ شما در وب بصورت Online چگونه خواهد بود؟و آیا روش دیگری هم وجود دارد که شما بتوانید شهرت خود را افزایش دهید؟مطمئنآ وجود دارد.

با به کارگیری روشهایی که در ادامه بیان خواهد شد،شما میتوانید سایت خود را تقویت کنید وخودتان را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید.

1.میزبانی قدرتمند (Strong Hosting)

 

این اولین نکته برای افرادی است که در حال حاضر وبسایت شخصی ندارند،اما مشتاقانه می خواهند یکی برای خود بسازند،بسیار مهم است.بعد از اینکه شما اسم دامنه خود را انتخاب کردید ،قدم بعدی انتخاب کردن پلن میزبان است. پیشنهادات مقرون به صرفه زیادی وجود دارد،اما توصیه افراد حرفه ای “میزبان بلاگ” خصوصی شده است.این شکل از میزبانی وب به شما اجازه میدهد تا یک وبسایت حرفه ای را در زمان نه چندان زیاد برپا کنید.چرا توجه به این موضوع برای عمومی کردن سایت شما اهمیت زیادی دارد؟خوب،بدون میزبانی قدرتمند،شما قادر به مدیریت ترافیک وبسایت خودتان نخواهد بود،به این معنی که شما شانسی برای مشهور شدن نخواهدید داشت.

البته،پیدا کردن یک میزبان قدرتمند اغلب گفتنش تا پیدا کردنش آسان تر است.صنعت Hosting در سالهای اخیر رشد مشهودی داشته است،و این باعث شده تعداد زیادی از کمپانی ها در خواست های گوناگونی از خدمات هاست داشته باشند.اما با روشهای گول زننده ای که می گویند ما در این صنعت بهترین هستیم گول نخورید.ما به شما پیشنهاد می کنیم که با کمپانی هایی که اعتبار و تجربه بیشتری در این زمینه دارند همکاری کنید.

2.سایت خود را بهینه کنید:

برای آنکه بتوانید به خوبی بصورت Online موفق باشید،شما باید رتبه بالایی را در موتورهای جستجو کسب کنید.برای دستیابی به این امر،باید به اندازه ای که در توانتان دارید در مورد SEO (Search Engine Optimization) آموزش ببینید.موضوع SEO و بهینه کردن برای موتورهای جستجو وسیع ودشوار است ، و ممکن است که خود را برای این که چرا زودتر به سراغ آن نرفتید سرزنش کنید.کاری که میتوانید برای آغاز کار انجام دهید این است که باید مطمئن شوید که شما از کلید واژه های مناسب استفاده کرده اید.تا زمانی که شما می خواهید رتبه بالایی را کسب کنید، نوشتن کلید واژه ها برای موتورهای جستجو مهم است، و نوشتن همان واژه ها در صفحه اصلی سایت برای بازدید کننده گان هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

وقتی که  شما نسبت به کلیدواژه ها و محتوی سایت خود احساس رضایت کردید، زمان کار کردن بر روی ساختن لینک میرسد.موتورهای جستجو با توجه به تعداد لینک های ورودی به سایت مشخص میکنند که سایت به چه حدی خاص و ویژه است.تبادل لینک یکی از رایجترین و موفق ترین روش ها برای رسیدن به رتبه خوب در موتورهای جستجو است،و بسیار کار ساده ای است.

داشتن ابزار جذاب و ممتاز بر روی صفحه خود یک روش عالی برای جذب کردن شریک برای تبادل لینک است.برای مثال ، اگر سایتی را راه اندازی کرده ایم در مورد نام های دامنه ،چرا یک چک کننده در دسترس بودن نام دامنه را به صفحه خانه اضافه نکنیم؟ این کار باعث خواهد شد که سایت های دیگر مرتبط با این زمینه جذب شما شوند،و افراد تمایل پیدا می کنند که اگر نیاز به دانستن این داشتند که آیا دامنه با نام خاصی وجود دارد یا نه؟ به سایت شما بازگردند.سعی کنید خلاقیت بیشتری به خرج دهید تا خودتان را از رقبا جدا سازید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0

0